FUCK/FYSIK



Hej kommit på att fysik är inte mitt starkaste ämne och på tisdag har jag prov på det! Sitter och pratar med Elin i telefon bestämer hur det blir ikväll skall vara med Johanna, Hanna och Elin blir nog till att sova hos mig i pappas lägenhet. Ska fixa mig snart och fixa iordning hos pappa. Matchen idag gick som den gick, och nästa helg om en vecka då så mötter vi Alingsås. Men då är det borta. Just det, efter matchen hängde jag och Elin med Hanna och hennes farmor på marknad, hur kul som helst om ni frågar mig! Ne nu måste jag göra mig iordning. Vi hörs imorgon tror jag. Och ni får acceptera att kortet inte är det bästa för den är tagen med mobilen.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0