HEY/JAG/HAR/INGEN/KAMERA/NUUUUU



Hej igen, blir inga kort sorligt nog. Min eller pappas också tog med sig den till Riga. Jaja, det får la gå. Ikväll blir det att lägga sig tidigt tråkigt nog. Imorgon är det match mot Borås, me like! Haha första matchen för säsongen och det kommer gå bra hoppas vi. Sen på kvällen blir det min käraste vän Hanna Nilsson det var ju ett tag sen nu. Vi har det kul och dunkar musik jag och Viktoria, maten blev mer än lycket säger jag bara! Men jag skar mig i mitt finger så nu har man ett fint hack i fingret. Nice price.. eller inte. Nu åker vickan hem också! Själv så kul alltså. Jag drar bort till Simba nu tror jag faktist. Kolla 'She's the man' kanske? Vi får se.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0