DAG 23 - DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE

vad får mig, just mig att må bättre?

musik får mig att må bättre. konstigt nog när jag springer mår jag bättre. jag mår bra när folk är lyckliga som när man ser på kärleksfilmer då blir jag lycklig och tänker så exakt ska jag ha det när jag blir äldre. senare två minuter efter inser jag att det är ingen som har så just för att det är en film, men det får mig ändå att må bra.

små grejer får mig att må bra. när jag ser på one tree hill mår jag bra. jag är inne i den världen. någon gång i mitt liv ska jag resa till den staden där om det finns. så ska jag bara njuta när jag kommer dit. när jag drömmer mår jag bättre. de mesta gör mig att må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0