DAG 26 - MINA RÄDSLOR

okej, jag är rädd för det mesta har jag kommit fram till. jag är rädd för mörker, exempel när man går på Gasten eller när man går hemma ensam så tror jag alltid att det är någon bakom mig. ibland när jag går hem, springer jag för jag är rädd. de visste ni nog inte om mig. och när man åker någon läskig grej på Liseberg högt upp i luften. det är läskigt. jag gillar inte heller att åka hissar, om det finns trappor så tar jag hellre dem. fast det kanske inte är något man är rädd för? jo men det är jag ju. jag är rädd för broar, klarar verkligen inte att åka under dem. jag mår dåligt om vi ska åka under en bro som kanske är en km.

jag är också väldigt rädd för ormar, tycker de ser läskiga ut hemska med för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0