TATUERINGAR






















Dock blev bilderna lite små. Jag hade hoppats på att det skulle vara större rättare sagt. Men ni ser väl bilderna? Vad det är för bilder? Ja det gör ni. Det är tatueringar. Jag kanske har nämt att jag vill ha en tatuering? Inte en utan flera. Jag vill ha en på nacken där bak, ni ser den sista bilden? När jag såg den blev jag kär. Där, precis där vill jag ha en tatuering. Dock ett par svalor skulle vara super fint, eller så ska jag har svalorna vid höftbenet. Förstår ni? sen vid nacken ska jag ha en text. Tycker den "FUCK, I LOVE YOU" var väldigt söt. Hihi, nu ska jag fixa mig lite smått och sova lite smått. Puss.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh alltså tatueringar kan vara så himla fint.

2010-12-29 @ 15:59:15
URL: http://cirkulera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0